خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

  پایگاه های بسیج در سراسر استان آماده ثبت نام بسیجیان و هم استانی ها جهت حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت هستند

  سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: بر اساس درخواست ها و استقبال گسترده مردم عزیز جهت حضور در مراسم تشییع و وداع با رئیس جمهور محبوب و مردمی تمام تدابیر از سوی استان جهت اعزام صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۲۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان شهیدش بیان کرد: بی شک آیت اله رئیسی به سبب خدمات ماندگاری که به ملت عزیز ارائه کرد، یکی از چهره های ماندگار تاریخ است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: بر اساس درخواست ها و استقبال گسترده مردم عزیز جهت حضور در مراسم تشییع و وداع با رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرانقدرش که فردا، چهارشنبه ۲ خرداد در تهران برگزار می شود، لذا برنامه ریزی استانی جهت امکان این امر صورت گرفت.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: بر همین اساس هم استانی ها و بسیجیان عزیز که قصد حضور در این مراسم را دارند می توانند جهت ثبت نام، به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه نمایند. 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: جهت سهولت هم استانی ها و بسیجیان عزیز تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس از سوی استان تهیه و آماده جابجایی عزیزان به تهران می باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار